Arkády Recenzie hier S

Recenzia: Avoid: Sensory Overload – milovníci žánru si prídu na svoje

Titul Avoid: Sensory Overload sa len nedávno dostal na Play Store. Jeho vývojári sa snažia zaujať gameplayom, ktorý už nie je jedinečný. To zistíte hneď na prvý pohľad. Rýchle a dynamické hry, ktoré preverujú vaše postrehy, sú zastúpené v hojnom počte. To však hneď neznamená, že práve Avoid: Sensory Overload  vám nemôže ponúknuť hodiny plné zábavy. Ale nepredbiehajme.

Ovládate malú bleskovú vesmírnu loď, ktorá si razí cestu akýmsi dúhovým tunelom v hyperpriestore. Ťuknutím doprava/doľava sa loď preradí do príslušného pruhu. Klasika. Samozrejmosťou sú aj prekážky a cesta s rôznou štruktúrou, čo znamená, že musíte neustále sledovať hru a dávať pozor, aby ste sa včas preradili do bezpečného pruhu. Môžete hrať v nekonečnom náhodne generovanom móde, ale k dispozícii je aj príbehová časť, kde už prechádzate levely. Teóriu by sme mali. Poďme sa pozrieť na to, ako sa hra správa v praxi.

avoid-pr-5

Prvé levely sú zoznamovacie a podľa môjho názoru trvá až neprirodzene dlho pocit pohodovej jazdy, kedy sa vám obtiažnosť zdá byť nízka. Ale že taká bude celá hra, na to rovno zabudnite. Príde studená sprcha v podobe levelov atakujúcich váš zrak, mozog, nervy a prsty. No nie je to nič, na čo by ste si nezvykli, resp. budete mať radosť, že hra dostala konečne ten správny šmrnc. Vyhýbate sa dieram, blokom, pohybujúcim sa zábranám a naopak, snažíte sa za každú cenu pozbierať vzácne power-upy (vlastne len niektoré, všetky totiž nemajú pozitívny účinok). Terčom vášho záujmu sa stane aj viacnásobné skóre, ktoré budete nachádzať na čoraz menej bezpečných miestach.

Gameplay ako taký je skutočne zábavný a hra je hodná svojho žánru. Zároveň však nečakajte nič prevratné ani revolučné. Čo vidíte na screenshotoch a videu, to aj dostanete. Vývojárov v tomto smere treba pochopiť, len ťažko sa dá pri takomto type hry vymyslieť niečo nové a smerodajné je to, ako sa im to podarí spracovať do výslednej podoby.

avoid-pr-3

Grafika hry nie je výnimočná. Podobne ako pri gameplayi, ani tento aspekt vás nijako neprekvapí. Je pravda, že farby, modely, efekt a plynulosť hrania sú na slušnej úrovni, no nedá sa hovoriť o ničom, čo by stálo za osobitú pochvalu. Autori skrátka vizuál zvládli slušne a nič nepokazili. Pozornosť si zaslúži soundtrack, ktorý obsahuje dobre počúvateľnú elektronickú hudbu.

Avoid: Sensory Overload je free-to-play titul. Za stiahnutie nič nedáte, no v hre nechýbajú tradičné mikrotransakcie, prostredníctvom ktorých si za pár desiatok centov kúpite balíčky levelov. Ak si však vystačíte so základným obsahom hry (ktorý vie tiež dobre zabaviť), nemusíte platiť vôbec nič. Cena bonusového obsahu je na úrovni klasickej platenej hry.

Avoid: Sensory Overload dobre reprezentuje žáner nekonečne generovaných dynamických hier. Nečakajte žiadne prekvapenie,  ale obsah hry je dostatočne spracovaný na to, aby ste si ho mohli užiť aj po skúsenostiach s inými podobnými hrami. Okrem toho nemusíte nič platiť. Ak sa vám hra zapáči, bonusový herný obsah je v hre len a len pre vás. site de rencontre dans le 37 http://comfycozycouture.com/CCC/kipiwer/3483 rencontre autoroute a6 agencias matrimoniales santiago compostela ligar gratis online para celular http://www.15m-acoruna.com/?privetys=sitios-de-citas-chile&115=97 phrase intro site de rencontre get link rencontre homme chr tien faire des rencontres gratuitement sur internet Záverečné hodnotenie: 3.5/5.

EDIT: V čase písania recenzie bol Avoid: Sensory Overload free-to-play titul. Teraz je už ale k dispozícii ako klasická platená hra bez mikrotransakcií.

[app]com.nuoxygen.avoid[/app]

• kvalitné spracovanie