Akčné Hry Plošinovky Recenzie hier S

Recenzia – Bounty Arms: plošinovka s grafikou v hlavnej úlohe

Hovorí sa, že grafika v hrách by nemala byť rozhodujúcim faktorom – dôležitý je obsah a hrateľnosť. S tým sa stotožňujem aj ja. Dnes recenzovaná hra Bounty Arms však zaujme takmer okamžite svojim vizuálom. Ako je na tom zvyšok hry?

Postup v hernom priemysle zachytil snáď všetky herné žánre. Nevyhli sa mu ani klasické plošinovky, ktoré sú akčnejšie, krajšie a tak trochu iné. Bounty Arms vás stavia do role jednej z troch hlavných postáv. Drake Bass je vesmírny mariňák, ktorý dokonale ovláda svoju brokovnicu, robot Flux Helix sa spolieha na svoje laserové oči a trojicu uzatvára okuliarnatý mimozemšťan skrížený s korytnačkou. Rozmanitosť charakterov teda nechýba.

Po zvolení postavy prichádza na rad samotná akcia, ktorá je tak trochu špecifická pre každú z nich. V leveloch sa snažíte získať čo najviac mincí a popritom likvidujete rôznorodých nepriateľov. Klasika. Samozrejme, nie je to len o tom. Vašu púť vám znepríjemňujú aj rôzne prekážky a nástrahy prostredia, s ktorými by ste sa ale mali vysporiadať jednoducho.

bounty-arms-r-2

Ovládanie ničím neprekvapí. Bounty Arms je plošinovka, čiže kľúčovým je pohyb do základných smerov a útočenie na nepriateľov. Tí úradujú nielen na zemi, ale aj vo vzduchu, kde je ich zničenie dosť náročné. Na konci na vás čakajú bossovia. Ovládanie má dobrú odozvu a aj keď sa dianie na displeji môže zdať ako neprehľadné, nestratíte sa v ňom. Tu teda nedostatky nehľadajme.

Základný princíp Bounty Arms je jasný – rútite sa dopredu a snažíte sa zdolať každý level. Ak patríte k tým hráčom, ktorí sú trochu viac citliví na stereotyp, asi sa mu nevyhnete. Istá dávka rozmanitosti v neskorších fázach hry už chýba. Každá postava má okrem svojho primárneho útoku aj sekundárnu strelnú zbraň, ktorú ale kvôli obmedzenému počtu nábojov nevyužijete často.

bounty-arms-r-3

V leveloch utŕžené peniaze môžete investovať do kamarátskych stvorení (pets), ktoré sú známe najmä z RPG hier. Pomôžu vám s ničením nepriateľov alebo vám v prípade potreby obnovia zdravie. Je jasné, že ich prítomnosť nie je večná. V leveloch sa stále musíte spoľahnúť na svoje schopnosti.

Grafika/Audio

To, že grafická stránka je na dostatočnej úrovni, je jasné snáď každému. Stačí sa pozrieť na screenshoty. Bounty Arms v sebe ukrýva kvalitné textúry a veľmi pekné efekty vytvárajúce solídny dojem z akcie. Dizajn levelov je nápaditý, ale ako som už spomenul, časom vás môže omrzieť. Dobre zvládnuté sú aj zvukové efekty.

O hodnotení hry Bounty Arms mám celkom jasno. Je to dobrá a pomerne kvalitná hra, ktorá zaujme veľkú skupinu hráčov. Môže za to skôr tá grafika… obsah hry ako taký totiž nie je ničím originálny. Ak ste teda hľadali nejaký herný “master piece”, ktorý by vás zaujal po všetkých stránkach, asi budete musieť hľadať ďalej.

Jednou vetou: Bounty Arms je dobrá, ale tuctová akčná plošinovka. citas por internet salud total see http://www.tbsblaw.com/altaver/3409 conocer personas de otro lugar did ronnie hook up with jwoww http://jewelofmuscat.tv/pijibi/3620 https://distillery244.com/frnew1/453 site de rencontre canadien gratuit pour homme hookup license the hook up south cottage grove avenue chicago il Záverečné hodnotenie 3.5/5.

[app]com.kerosenegames.ba[/app]

Screenshoty

2 comments on “Recenzia – Bounty Arms: plošinovka s grafikou v hlavnej úlohe