Aplikácie Multimédia Recenzie aplikácii S

Recenzia: ArmAmp – bezplatný hudobný prehrávač pre audiofilov?

rencontre femme halal avec numero rencontre de femme celibataire dating website indonesia citas formato apa web click agence rencontre professionnel quГ©bec source plantillas de sitios de internet de citas go here site de rencontre gratuit pour les hommes et payant pour les femmes Ak patríte k bežným konzumentom hudby a taktiež máte bežné slúchadlá, pravdepodobne ste sa nikdy nezaoberali tým, na akej úrovni zvukového podania je váš prehrávač. Áno, pre kvalitné zvukové podanie je softvérové riešenie to najmenej podstatné, keďže hlavnú úlohu hrá predovšetkým kvalitný D/A prevodník a v neposlednom rade aj slúchadlá. Napriek tomu by audiofilov mohol zaujať dnes recenzovaný prehrávač, ktorý sa zameriava priamo na nich - ArmAmp

Hlavným motívom vývojárov bolo priniesť taký prehrávač, ktorý by sa funkciami a jednoduchosťou použitia (a samozrejme aj kvalitou) vyrovnal príslušným programom na PC. Aplikácia sama o sebe sa používa veľmi jednoducho. Užívateľské rozhranie možno nie je veľmi pekné, ale praktický účel spĺňa dobre.

Na pravej lište sa nachádzajú štyri položky – Browse (prehľadávanie hudobných súborov), ekvalizér, nástroje Shuffle a Repeat. V hornej časti sú umiestnené klasické tlačidlá prehrávania hudby. Napravo je playlist, resp. vami zvolené skladby. Ekvalizér sa pýši širokými možnosťami úpravy jednotlivých hladín. Pokiaľ sa nechcete s jeho nastaveniami veľmi dlho zaoberať, môžete si vybrať spomedzi 8 predvolieb (napr. bass, rock, techno…). Predvoľby si môžete vytvárať aj sami.

arm-amp-2

Ľudí, ktorí mobilné prehrávače používajú na vyššej úrovni, určite poteší prítomnosť last.fm a s tým spojeného scrobblingu (nepotrebujete na to ďalšiu aplikáciu ako sa to v niektorých prípadoch stáva). Texty k piesňam môžete jednoducho získať z Lyrics Wiki.

ArmAmp sa vyznačuje aj rôznymi malými detailmi, ktoré sú možno málo podstatné, ale rozhodne potešia. Medzi jednotlivými pesničkami sa dajú nastaviť plynulé prechody podľa vašich preferencií. Skladby je možné prehrávať s efektmi (podobné nájdete aj iných prehrávačoch pre Android).

arm-amp-4

Je dôležité sa vyjadriť tiež ku kvalite prehrávaného zvuku. ArmAmp prehrá takmer akýkoľvek dostupný hudobný formát, vrátane mp3, ogg, flac, real audio (*.ra), windows media audio (*.wma), monkey’s audio (*.ape), musepack (*.mpc) a hromady ďalších. Playlisty sú podporované vo formátoch m3u, ram, pls, xspf, asx, čiže aplikácia nemá problém s implementovaním už vami vytvorených zoznamov. Hudbu počúvam pravidelne a aj keď HTC Sensation XE má len priemerný D/A čip, potrpím si na kvalitných slúchadlách. K zvukovému podaniu nemám absolútne žiadne výhrady.

arm-amp-1

Je ale pravda, že zvukové rozdiely ako také sú v porovnaní s inými prehrávačmi (ako napr. PowerAMP) minimálne a pri bežnom počúvaní ich nepostrehnete, no aj tak si myslím, že ArmAmp hrá o malý kúsok lepšie a čistejšie. Výhoda tohto prehrávača oproti ostatným spočíva predovšetkým v tom, že je úplne zadarmo, pričom jeho funkcie sú naozaj nabité. Obsahuje jedine reklamy, ktoré si môžete odstrániť kúpou unlockera.

Pre koho teda ArmAmp je? Pre všetkých milovníkov dobrej hudby, ktorí hľadajú “namakaný” prehrávač a nechcú nič platiť. Ak vám nevadí obyčajné užívateľské rozhranie s veľmi jednoduchým dizajnom, ArmAmp si zamilujete. Je zbytočné sa tu veľmi rozpisovať, pretože ArmAmp si bez obáv môžete vyskúšať a posúdiť sami.

[app]com.armamp[/app]

[app]com.armampnoads[/app]

2 comments on “Recenzia: ArmAmp – bezplatný hudobný prehrávač pre audiofilov?
  1. dgfdg@dfgfg.df'Teo7 on said:

Super recenzia :) Vyskúšal som ale musím poveda? že ni? pre m?a. Prehráva? má ve?mi ve?a možností a je to super na to že je zadarmo ale ke?že jeho funkcie aj tak nevyužijem uprednost?ujem jednoduchšie prehráva?e